piątek, 8 maja 2015

trema przedślubna :)

Do wesela pozostało lekko ponad 400 dni, a ja co? Prawie co noc sny o ślubie i zawsze coś wychodzi nie tak, albo się śmieje, albo nie mogę wydusić słowa i jak już się budzę to przerażenie jak to będzie!!! Nie rozumiem tylko dlaczego tak wcześnie to się zaczęło no i w takim wypadku boje się pomyśleć co będzie jak zostanie zaledwie kilka dni, a w dniu ślubu i wesela to już w ogóle :D 
Dzisiaj tak patrzyłam na moje podwórko i oczami wyobraźni widziałam całe podwórko gości, wjeżdżającego pana młodego, słyszałam grającą orkiestrę i te wszystkie dekoracje wiewały na lekkim wietrze. Tak nie mogę się doczekać... i zaraz znowu załącza się panika jak to wyjdzie :D 
W mojej rodzinie, na tym podwórku odbyły się już 4 wesela moich sióstr, które trochę pamiętam i uzupełniam braki filmami z tego dnia. Jedno, te ostatnie, pamiętam najlepiej i w pamięci utkwiła mi mina mojej siostry jak przybiegłam do domu rozradowana, że pan młody już jedzie. Co ujrzałam? Przerażenie, trzęsące ręce i nawet na zdjęciu z druhną przed rozpoczęciem tej całej ceremonii siostry wielkie otwarte oczy prawie pełne łez. Ja jestem czasem jeszcze większą panikarą i co jak u mnie będzie gorzej? Obym nie zemdlała to już będzie połowa sukcesu :D Później oby przeżyć Kościół, którego najbardziej się boję. Tyle oczu skierowanych na Nas do tego kamera, aparat i ksiądz. Czuje, że po kościele już będzie z górki :) 
Nie boje się absolutnie, że to jakieś niby koniec wolności i inne tego typu bzdury, które wygadują niektórzy, ale boję się o sprawy organizacyjne. To chyba normalne i pewnie każdy tak ma, ale czemu już tak dużo wcześniej? :D 
Może jakoś dotrwam i nie osiwieje do tego szczęśliwego dnia :D Trzymam sama za siebie kciuki :D 



2 komentarze:

  1. Ślub to najpiękniejszy dzień dla Młodych! ja mimo, że jeszcze nie planuje to już wizję swojego mam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wizję mam już odkąd umiem mówić i wiem co to wesele :D
      nie obejrzysz się i też będziesz planowała swoje o przepraszam Wasze ;)

      Usuń