poniedziałek, 10 sierpnia 2015

LBA :)

Zostałam mile zaskoczona przez Klaudię (almaeness). Nominacja do LBA? Z początku nie wiedziałam o co chodzi, ale weszłam pod podany mi link i po chwili już było wszystko jasne tak więc: 

Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?
Moje wymarzone wakacje to wakacje sam na sam z Nim <3 W końcu musimy gdzieś takie razem przeżyć i sądzę, że wydarzy się to w następne wakacje bo będzie wtedy Nasza podróż poślubna. Chciałabym wyjechać do Chorwacji lub w inny malowniczy kraj. Ale nie ważne gdzie ważne, że z Nim :*

Złota rybka może spełnić twoje jedno życzenie - jakie wybierzesz?
Moje życzenie to zdrowie i szczęście dla rodziny <3

Czy jesteś osobą tolerancyjną?
Trudno odpowiedzieć bo to zależy od sytuacji. Co do innych orientacji to nie. Co do różnych subkultur też nie. Alkohol w przesadnych ilościach i papierosy skreślam. Wiele spraw mnie drażni, ale w wielu potrafię być tolerancyjna.

Czego nie potrafisz w sobie zaakceptować?
Trudnego, wrednego charakteru.

Jak narodził się w tobie pomysł prowadzenia bloga?
Pomysłem zaraziłam się od innych. Czułam chęć wyrażania tego co czuje.

Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
Za 5 lat widzę siebie w Naszych wymarzonych 4 ścianach już z malutkim szczęściem na rękach lub nawet dwoma :)

Jak wygląda twoja codzienność?
Wyspanie się, śniadanie, sprawdzenie wszystkiego na internecie, coś robię w domu lub na podwórku, obiad, znowu coś robię, kolacja, komputer i sen. 

Czy często myślisz o przeszłości?
Kiedyś bardzo często. Teraz myślę często, ale tylko o tym co było dobre, to co złe wymazałam z pamięci :)

Jaka jest twoja opinia o osobach z tatuażami, kolczykami itp? Patrzysz na nich z góry?
Czy ja wiem czy odrazu z góry... Po prostu nie podoba mi się to. 

Jakie 3 filmy są według ciebie godne polecenia?
Ogólnie filmy oparte na powieściach Nicholasa Sparksa <3

Blogi o jakiej tematyce najczęściej przeglądasz?
Moda, ślub&wesele, miłość i o codziennym życiu.


MOJE PYTANIA:

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Czego się obawiasz najbardziej?
3. Co Cię uszczęśliwia?
4. Masz więcej zalet czy wad?
5. Najbardziej marzysz o...?
6. Jeśli miałabyś wybierać między byciem bogatym a szczęśliwym, co być wybrała?
7. Największe wartości dla Ciebie w życiu to...?
8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
9. Co myślisz o miłości od pierwszego wejrzenia?
10. Miewasz więcej chwil smutku czy radości? 

NOMINUJE:

Każdą z Was, która ma chęć odpowiedzieć na pytania i zadać komuś swoje :)

4 komentarze:

  1. ciekawe odpowiedzi :) choć nie wydajesz się być wredną osobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na notkę chętnie odpoowiem w kolejnej na pytania:D

    OdpowiedzUsuń