środa, 19 sierpnia 2015

zbulwersowana!

Ludzie co się dzieje z tym światem??? Tyle tragedii ciągle, ale dziś to ja nie wiem same złe informacje w tv, internecie i ze słyszenia. Mimo że to wszystko bezpośrednio mnie nie dotyczy to czuje się tym dotknięta i nie mogę o tym nie myśleć, nie potrafię się nie złościć. 
Po pierwsze cała polska dziś usłyszała o tragedii jaka się wydarzyła w pewnym mieście. Jakiś psychicznie chory zaatakował niczemu niewinne, bezbronne dziecko, dziewczynkę 10 lat siekierą w głowę jak była w księgarni z rodzicami. Pewnie kupowali Jej do szkoły książki, wyszli rano z domu i nie mieli pojęcia, że dotknie ich taka tragedia. A tu o. Mimo wielu chęci uratowania dziewczynki nie dało się nic zrobić. Jaki to musiał być niewyobrażalny ból dla Niej, a dla rodziców widzieć coś takiego to nie da się opisać. Jak można być taką bestią, żeby robić drugiemu człowiekowi krzywdę? Nie mogę tego pojąć i nigdy nie pojmę! Co gorsze takie tragedie się działy, dzieją i dziać będą bo takim chorym psycholom pozwala się chodzić po ulicach. Wszystkie te durne urzędy czepiają się spraw, których nie powinny, normalnych ludzi zamiast wziąć się za takie coś! Co jeszcze musi się stać???
Po drugie usłyszałam, że na pokładzie samolotu zmarło 3 letnie dziecko i to nie wiadomo czemu. Czemu Mu się nie udało pomóc? O tak o było ok i nagle pyk i śmierć? Do osoby starej śmierć przychodzi nagle, ale żeby do dziecka?
Po trzecie zbulwersowała mnie mocno sprawa węża pytona 3,5 metra pełzającego na plaży i pływającego w wodzie nad jeziorem gdzie ja często jeżdżę z rodziną. Jakichś dwóch debili wzięli go sobie bo to ich zwierzątko domowe! Szczyt nie wiem nawet czego. Chyba wszystkiego co najgorsze! Gdyby to się działo wtedy co ja byłam i ja bym napotkała to cudne zwierzątko to bym narobiła krzyku, nawtykała tym debilom, zrobiła awanturę, wezwała policje. Tylko jedyna mądra kobieta wezwała policje co prawda, ale reszta chorych ludzi tak samo jak tych dwóch właścicieli robiła sobie sweet focie z wężem. No bez przesady co to zoo??? Mam nadzieje, że policja odpowiednio ukarze tych dwóch wariatów, a wąż trafi do jakiegoś zoo, albo coś i już nigdy nie będzie miał kontaktu z ludźmi. 
Po czwarte dzisiaj był kolejny chyba już proces dwojga zabójców rodziców jednego z nich. Taka tam się wydarzyła okropna zbrodnia i grozi im tylko dożywocie. Ktoś by powiedział, że to przecież największy wymiar kary, ale nie dla mnie. Według mnie w naszym kraju powinna być kara śmierci! I też takie coś, że jak coś ktoś komuś zrobił tak samo też powinno się zrobić jemu. Ale nieee nasz kraj jest za głupi (chodzi mi o rządzących) bo nie chcą. Mimo że ciągle się dzieją tragedie, udają, że im przykro, że coś robią żeby było inaczej. G... prawda!
Jak żyć bez strachu? No jak???!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz